Våran månad!

Postat av Cassandra den 2010-11-04 21:08:44


Tänk att vi är inne i våran månad, förhoppningsvis iallafall! Men självklart så kan de säkert bli ett litet decemberbarn. Men förhoppningsvis så är detta våran månad och vi får ett litet novemberbarn :) Men jag tror fortfarande att jag kommer få över tiden. Men förhoppningsvis så föds han ändå i november! :) men skit samma om de!

Kan fortfarande inte sluta tänka på våran son! Jag vill att han ska komma ut nu :) Visst de är en sådan helt underbar känsla att ha honom i magen också. Alla rörelser, alla sparkar. Kommer verkligen sakna magen sen när han är född. Men nu vill jag bara att magen ska försvinna och ha lillebror i famnen!

Men så kommer detta med namnen också! Vi hoppas ju fortfarande att de är en Joakim! Men vi har ju våra andra förslag i bakhuvudet! Jag vill bara se honom nu så man får veta om de är en Joakim! Så kanske innan december har jag kanske min son i famnen! Längtan är stor och jag tycker verkligen dom här sista dagarna ska gå så fort som möjligt, men ändå långsamt så man kan njuta den sista tiden med Josefin innan lillebror kommer :)



Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Åh en vecka innan mig typ. Fy fasen vad mysigt! Jag är lite avis på dig som är inne i "rätt" månad. Själv har jag ju 4 veckor kvar på pricken idag. Bara hoppas vi slipper gå över :)

2010-11-04 @ 21:36:43
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Liselotte,22 år & mamma till Lilly 18 månader & Léone med BF 25/11♥

Nej nu är det nära =) Gud vad kul att vi bara har 1 dag mellan våra BF =)



Jo magen mår väl superbra. Lillan där inne håller igång som bara den men mina revben är väl inte lika glada dock. Men det är ju inte långt kvar så det är bara att hålla ut =)



Hur är det med eran lilla i magen då?



Kramar

2010-11-04 @ 21:47:11
URL: http://liselotteloves.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Hehe ja. Det är nog ingen som vill gå över. Vill ju träffa nu :)



Jo då det är helt okej. Väldigt ont i höfterna och bäcknet men det är ju övergående :)

Själv då?

2010-11-04 @ 21:49:50
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Du, då har vi nog samma. Jäkla mensvärk har jag med. och ont i blygbenet. Massa förvärkar. Men samtidigt är det skönt. För då är det ju närmare mål ;P

2010-11-04 @ 21:56:17
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Vad roligt det ska bli att följa dig och se när bebisen kommer ut :)

2010-11-04 @ 21:58:15
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback