24 Oktober

Postat av Cassandra den 2010-10-24 19:23:09


Idag är jag i v 35+4 alltså denna tid i min grav med Josefin fick jag veta att jag skulle bli igångsatt dagen därpå! Shit! Undra hur långt denna graviditet kommer gå! De ska verkligen bli spännade eftersom jag inte gått längre! Men kan slå vad om att jag säkert kommer gå över tiden bara för att jag tycker att denna graviditet ska ta slut :P haha! All dessa sammandragningar/förvärkar jag har, de är inte kul! Iallafall inte när man har en 2åring och att ta hand om också! haha! För Josefin har kommit in i en period där hennes energi aldrig tar slut, jo när vi lägger henne i sängen :P haha!

Idag har vi tagit de lugnt på förmiddagen sen när Josefin hade sovit lunch åkte vi till mina svärföräldrar där vi skulle äta :) Jätte gott och jätte mysigt! Vi kom hem för ca en timme sen! Så vi gjorde faktist iordning Josefin på en gång och la henne! Och hon somnade som en stock! :) Men de kan jag tänka mig som hon höll på idag! Christofers moster och man var också där och åt! Jätte trevligt var de att träffa alla igen!

Måste fråga er som har barn på dagis/förskola! Äter de bra hemma?! Vi får veta att Josefin äter jätte bra på dagis och äter ofta flera potioner. Men hemma och ofta när vi är borta och äter så äter hon någon tugga och sen vill hon ej ha mer mat! Får ibland lura i henna mat för att hon ska få i såg något! Har du vart med om samma sak?!



Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Hur stor är chansen att du kan föda vaginalt efter kejsarsnitt?

Dom flesta går ju tiden ut andra graviditeten men när det väl sätter igång då tror jag att du knappt hinner blinka innan barnet är ute haha. ;p



Det låter faktiskt som kevin! han äter hur bra som helst, flera portioner och är ett riktigt matvrak på dagis men hemma äter han jätte dåligt . jag undrar själv vad det beror på, kanske för att dom små äter hela tiden ? på dagis har dom ju fasta tider sen är det ju håll igång tills dom däckar haha nä men.

kram

2010-10-24 @ 21:09:37
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Ruby, Milo och magen

Milo äter iof nästan alltid bra men jag vet många barn som äter mkt bättre på förskolan än hemma. Det är nog så att de ser att andra äter osv. Men bra ju att hon äter bra på dagis:D

2010-10-24 @ 21:26:25
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Absolut! Min son äter som en myra hemma men på dagis äter han två portioner, ibland tre :)

Tror det har att göra med att dom ser att alla andra barnen äter :)

2010-10-24 @ 21:57:13
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

vincent går hos dagmamma men svarar på frågan ändå :P

han äter lika mycket där som hemma alltså flera portioner :)

2010-10-25 @ 13:44:39
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback