Fredag, kroppen börjar säga ifrån!

Postat av Cassandra den 2010-10-22 17:39:53


Christofer har åkt till jobbet och Josefin sitter och kollar på barnkanalen och äter glass! Idag har jag bara tagit de lugnt! Nu börjar min kropp säga ifrån, sammandragningar kommer titt och tätt, kan knappt gå för att jag har sånt tryck! Jag kan inte bära för jag får så himla ont i ryggen! Och de känns så hemskt att jag inte kan bära Josefin när hon vill de! Men som tur finns Christofer som hon kan bli buran av. Som tur är de bara en månad kvar av graviditen så nu kan jag få klaga lite över den :P haha! Men de är hemsk att de nästan börjar bli att jag inte kan ta hand om min dotter för att de gör så ont konstant i kroppen! Men de är bara att bita ihop och göra de bästa av de hela :)

Så har vi vart iväg en snabbis för att handla blöjor och lite saker hem och så Josefin fick komme ut en stund! Josefin har annars idag lekt jätte bra i sitt rum, vi har ritat en massa och självklart kollat på monster. Sen har Josefin blivit jätte intresserad och mysig mot magen! Hon pussar, kramar, klappar och bara ligger och myser på magen :) Mammas sötnos. Hon vet att sin lillebror ligger där inne :) Nu vill jag bara att han ska födas så vi får mysa med honom utanför magen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback