19 augusti 2011 = 23 år

Postat av Cassandra den 2011-08-20 08:23:32


Igår var de ingen vanlig dag för de var MIN födelsedag! Hurra Hurra Hurra.
Igår blev jag ett år äldre, 23 år gammal är jag nu. Igår 14.14 var de 23år sen jag kom till världen. Hade en toppen dag. Shopping med fina Emelie och Elvira, mys med familjen!

Igår fick jag två helt underbara ramar utav Christofer + ett halsband. Fick pengar av min mormor och ett helt armband av Rebecca :) På söndag är de kalas och då kommer släkt och vänner på besök. Ska bjuda på smörgåstårta, ska göra en för första gången, hoppas den blir god :D hahaha!

Jag bjuder på en bild från när jag fyller 4 år. Ville hitta en bild när jag fyllde 3 år efter som de är så gammal Josefin är. Men hittade ingen så de blev detta :) Lite likheter ser man mellan mig och Josefin. Och kolla mitt snygga konstverk jag hade gjort på väggen! (Snygg spegelbild de blev i kortet, men var lite stressad när jag tog kortet så orkade inte bry mig)

Ett stort tack till er som grattade mig igår och tack för korten





1 9 9 2 - 0 8 - 1 9




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett stort GRATTIS till min underbara dotter som fyller år idag. Lycka till med smörgåstårtan. Kram mamma

2011-08-20 @ 09:51:50
Postat av: Sanna - mamma till Embla

Gud va du och din är lika :)

Grattis i efterskott

2011-08-20 @ 21:41:51
URL: http://mammatillembla.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe trodde först de va josefin på kortet nedanför men läste sedan att år datumet inte stämde. Hon är verkligen kopia av dig:) grattis i efterskott.

2011-08-21 @ 16:05:15
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback