Kalender

Postat av Cassandra den 2011-08-21 23:15:02


Imorgon måste jag kolla efter en kalender till mig. För ev kommer jag börja plugga i oktober, sen har jag fått ett extra jobb och sen är de massa andra saker som jag måste ha koll på. Så en kalender i skötväskan/väskan måste införskaffas. Får se om jag hittar en imorgon eller om jag ska kolla på onsdag då jag ska till jobbet, de ligger ju i stan så då finns de ju fler affärer att kolla i ;) Hmm.. får se hur de blir iallafall!

Men nu ska jag gå och lägga mig, för tror min son kommer vakna tidigt eftersom han somnade tidigt! Man vet aldrig hur de blir. Imorgon måste också några telefonsamtal ringas! Hoppas man kan få ett vättigt svar! :) Godnatt på er alla!





2 0 1 1 - 0 8 - 2 1




Kommentarer
Postat av: Nikolina

Va ere för jobb du ska börja på ?? :)

2011-08-22 @ 00:35:53
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: tessan

sv: jaa, du verkar ha en samarbets villig dotter iaf när det gäller fotografering :) här är det svårt :p

2011-08-22 @ 10:09:14
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback