Postat av Cassandra den 2011-12-01 21:36:48



gammal bild från i sommras på mina älsklingar ♥
inte den bästa bilden, men de är världens finaste barn


Lexus har vart hemma hela veckan från dagis och imorgon ska båda barnen få vara hemma. Lexus hosta/astma har blivit mycket bättre. Märker nästan inte av den just nu och de känns jättebra så förhoppningsvis kommer han kunna gå till dagis på måndag :) Nu är de slut att få vara ledig från dagis. Jag jobbar och Christofer börjar sitt nya jobb. Måste säga grattis älskling, äntligen börjar de lösa sig :)

Men imorgon får vi se vad vi hittar på. De som måste göras är att ta fram kameran och ta lite kort på barnen. Förhoppningsvis vill Josefin vara med på kort. Hon är lite envis våran tjej och vill helst inte vara med på kort. Men förhoppningsvis kanske man kan få ett kort iallafall. Nu är de inte många dagar kvar tills jag börjar jobba. Så nu ska jag njuta och umgås med mina barn till max! :) ♥



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, det är himla jobbigt när dom inte vill. Leon går inte ens att muta, vägrar han så vägrar han.. Haha!



Det tror jag verkligen inte att hon kommer göra! Tror det kommer stanna upp lite nu i utvecklingen, hon kanske bara blir lite mer stabil och sen lär sig gå runt möbler (det gjorde Leon rätt tidigt i alla fall), men att gå själv kommer dröja. Det tror jag nästan inte hon gör innan hon fyllt ett! :)

2011-12-02 @ 07:01:49
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Fototips vad hade du tänkt dig då? Jag tror nog du kan mer än mig i fotoväg :) Kram kram!

2011-12-02 @ 08:16:48
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack :) Nej vi har inte kollat den, blir en liten överraskning men ibland så är man bra sugen på att få veta haha!

Det är bra med mig, dig då?

Hihi okej :) <3

2011-12-02 @ 11:07:54
URL: http://carrosungar.blogg.se/
Postat av: Catrin

altså jag smälter när jag ser den här bilden.

Vilka underbart fina barn du har! Man drunknar i deras ögon ;)

2011-12-06 @ 17:53:40
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback