Dag 3 – Mina intressen

Postat av Cassandra den 2011-02-20 23:33:58


Mina intressen?! hmm. Jag brinner verkligen för sport, innebandy! Men vet inte om jag tycker de är så himla kul längre. Visst är de kul, men vet inte om jag börjar tappa intresset :/

Som liten var min största intresse simning som jag gjorde och även fotbollen och innebandyn. Sen åka jag gokart! Men hmm, vad är mina intressen?! Shoppa kläder till barnen. De kan man faktist säga att de är mitt största intresse. Så himla kul! Köper hellre kläder till dom än till mig själv! :) Inredning i hemmet är också kul, skulle gärna göra om om man hade dom pengarna! Men gillar verkligen hur vi har de hemma så än sålänge är jag nöjd! Eller?! hmm. skulle gärna kunna fixa Josefins rum lite :P haha!

Fota är verkligen kul. Är man hobbyfotograf så är man ;D haha! Nej men älskar att fota. Är dock inte den bästa fotografen. Men de är ett intresse jag har. Och de är verkligen så kul att fota barnen!

Så mina tre intressen är nog shopping, inredning och foto (innebandyn finns där också men inte lika mycket som de andra sakerna)



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart dopet lyckad? i helgen har vi varit ute hos min pappa och sovit där. :) Har ni gjort mer i helgen då?

2011-02-21 @ 09:39:55
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback