Helg!

Postat av Cassandra den 2011-02-26 09:06:10


Då är denna vecka snart slut och snart går vi in i en ny månad! Dagarna bara rinner förbi, helt sjukt! :P Idag gick vi upp vid 7 tiden. Vid 8 åt vi frukost! Vi alla åt yougurt med hallon och äggröra. Mums :) Så nu tar vi de lugnt, myser, leker. Allt som hör till.

Vi ska bara vara hemma nu på förmiddagen. Sen vid 4 ska vi till mina svärföräldrar, barnens farmor och farfar för middag. Sen åker bara jag, Christofer och Lexus hem. Josefin ska sova kvar då jag har tidig innebandymatch och Christofer och Lexus ska följa med. Josefin kan inte sitta still så länge, plus att jag tror inte att hon tycker de är så kul så då löste vi de på bästa sättet! :) De kommer säkert gå jätte bra!

Imorgon efter matchen blir de säkert bara massa mys hemma. Massa lek och äta nått gott till middag! :) Får se hur dagen kommer se ut imorn. Kankse hittar på något skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback