Lexus utveckling

Postat av Cassandra den 2011-01-28 09:09:20




Lexus blir 3 månader den 9e och igår tog sig Lexus framåt när han låg på magen! Ta sig fram redan? Är inte de lite tidigt. Okej att han var tidigt att lufta huvudet och vända sig. Men att börja ta sig fram. Min duktiga kille, men du kan ta de lite lugnt nu ;) hihi

Lyfta huvudet: 4 December 2011 (har luft huvudet lite sen bb, men nu mena jag att hålla huvudet uppe ett tag)
Vände sig: 20 December 2011
Hittade sina händer: 5 Januari 2011
Tog sig fram: 27 Januari 2011

På 2,5 månad hade han dubblat sin födelevikt ovh idag är han våran stadiga kille på över 5kg :)



Kommentarer
Postat av: Marie&Elsa

Stora killen :)

2011-01-28 @ 09:46:21
URL: http://mahii.blogg.se/
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

ojojoj han börjar bli stora killen nu, vad fort det går. O vad tidig han är med allt, var det samma med Josefin?



Hoppas allt löser sig för er, tänkte på inlägget du skrev innan, lät jobbigt:(



O på tal om inget om du vill sälja den fiiiiiina pippitröjan som jag etat efter överallt till mig sj så köper jag den gärna:) hehe! Den är så underbar! (satt o kikade igen dina gamla inlägg o då såg jag att du hade den när du var gravid.. ?)



kram

2011-01-28 @ 11:21:04
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback