Måndag

Postat av Cassandra den 2011-01-24 22:22:12


Idag har jag haft en jätte trevlig dag! Dagen började med att jag träffade upp en kompis kl 10. Hon passade nämligen sin systers barn medan hon klippte sig så vi tog en fika och kikade i affärer :) Tror de var hundra år sen vi träffades :P Nej men de var ett tag sen, typ när vi spelade i samma innebandy lag, men nu ska de bli ändring på de :)

Sen vid ett så träffade jag Nikolina och sötnosen Elli :) Vi fikade lite och kikade i affärer, tog en liten promenad! Hade också de jätte trevlig. Vi har inte träffats sen jag var gravid med Lexus och han är snart 3 månader. Tiden går sjuk fort.

Kom hem vid 5 tiden. Åt middag kollat tv, Josefin sover och Lexus kommer somna när som helst! :) Han ligger och pratar i sin säng, går fram och tillbaka och kollar honom då vi försöker få honom och somna i sin säng, helst utan massa bumpande så man inte blir fast med de :) :P hihi! Vi har beslutat oss att försöka få honom och sova i sin säng nu. han har sovit med oss, men nu är de slut med de! Annars kommer de bli så jobbigt senare att vänja av honom. Men Josefin var de inga problem. Efter första natten så har hon sovit i sin säng :)

Idag har jag vart lite onyttig, först när jag fikade med Emma tog jag en Chailatte och med Nikolina tog jag en Chailatte. Men som tur är så simmar jag imorn + att jag har innebandyträning på kvällen :) Christofer är ledig imorn så då kan jag gå och spela innebandy. Varje tisdag när Christofer inte jobbar så kommer jag träna :D Gud va kul de ska bli, lite egen tid också, de behövs :D Iallafall när man ahr en sån som älskar att bara ligga vid tutten :P Visst de är hur mysigt som helst, men inte hela tiden! :)

Sen tyvärr har min amning tagit stryk av min viktminskning :( De jag inte ville. Jag märker att den inte alls är lika tjock längre och Lexus blir inte helt mätt så de blir ibland tillägg på kvällarna. Och de vill jag helst inte. Men han måste ju bli mätt. Men förhoppningsvis kommer de igång snart igen :) Har ju börjat äta lite mer och kommit igång och äta frukost! :) Får pumpa lite så jag får igång amningen bättre igen. Men när ska jag ha tid att pumpa förresten när jag har en son som äter konstant :P



Kommentarer
Postat av: Theres - mamma till Vincent & Nova

Konstigt att amningen tar stryk av att du bara äter nyttigt :S Eftersom du inte tar bort kolhydraterna (Vilket inte min mjölk blivit sämre av) äter du väldigt små portioner? Hoppas det kommer igång bra igen!

2011-01-24 @ 22:40:21
URL: http://mammalivet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack! :) Ja det är alltid kul att få köpa sånt man inte fått köpa tidigare. Sen är det ju vääldigt kul att köpa kläder till Leon också, men tjejkläder är ju så löjligt sött! Haha..

2011-01-25 @ 08:11:31
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Du jag märker att jag får inte alls lika mkt mjölk när jag slutat med allt onödigt socker! Det kanske har en stor inverkan?? :/ Hm..

2011-01-25 @ 23:35:10
URL: http://nikolinas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback