Söndag

Postat av Cassandra den 2011-01-23 09:53:33


Nu sitter Josefin och målar samtidigt som hon kollar på Madicken! Lexus ligger och sover. Han har gjort de 1,5 timme nu. När vi gick upp imorse vid kvart i 8 så la jag honom i babygymmet och gjorde iordning frukost till mig och Josefin så låg han där så nöjd. Så jag och Josefin kunde äta ifred och sen somnade han och sover fortfarande. Så jag hann hoppa in i den snabb dusch.

Senare idag ska jag och barnen hem till mina föräldrar. Christofer ska på hockeymatch så han skjussar oss dit innan han åker och sen hämtar han oss när matchen är slut :) Innan får vi se vad som händer. Han sover fortfarande eftersom han jobbade till 4 imorse! Så allt styr när han vaknar! Jag skulle vilja åka förbi farsta en snabbis innan vi åker till mina föräldrar. Men vi får se :)

I veckan så ska jag och Christofer försöka hinna med till ikea för att handla lite saker till dopet och även lådor. Jag och Christofer ska börja spara varenda kvitto och se vad vi lägger pengarna på :) Så vi ska dela upp alla kvitton på mat, nöjen, kläder och övrigt :) Ska bli kul och se vad alla pengar går i vägen :P Sen ska vi även försöka hinna med att åka in till stan för att kolla på dop dekoration. De känns skönare att ha allt sånt gjort redan nu så man kan koncentrera sig på maten och fikat på slutet :) De blev precis inte ett litet dop som vi tänke ha. Vi har bjudit ca 60 st. Så de är mycket som ska bakas till dopen. Jag och Marie ska baka dagen innan :) Ska bli riktigt kul och mysigt, hoppas bara att hon inte ska jobba, annars får du ta ledigt ;D haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback