Sovmorgon

Postat av Cassandra den 2011-01-22 09:59:47


Idag gick vi upp vid åtta! Fick lite sovmorgon av Josefin. När hon somnar vid sju tiden så vaknar hon vid sju. Men idag vaknade hon kl åtta. Så denna morgon har vi hunnit med att äta frukost, kolla på Madicen en gång och badat.

Idag åt jag havregrynsgröt med mjölk till frukost, inte de godaste då jag ej gillar de :p Men måste lära mig då de är en bra start på morgonen :) Josefin åt yougurt som vanligt :) Nu sitter Josefin och kollar på Musse och Lexus sover. De gör Christofer med, men han kommer nog sova ett tag då han kom hem vif 5 imorse.

Ska göra falukorv och makaroner till madam till lunch och även till Christofers matlåda. Jag äter nog rester från gårdagens middag! Sen får vi se vad som händer idag! Ev kommer vi åka hem till Jessica och familj. Men hon hör av sig till mig när dom kommer hem från kryssningen :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara ge dig ett litet tips, när jag gick ner i vikt. Jag tog bort all pasta, ris, potatis, bröd, även hård bröd. Och åt bara grönsaker till maten. Jag gjorde alltid någon god sallad till, har kollat lite på din "meny för dagen" och det känns som att du inte äter några grönsaker, jag kanske har fel. Och ägg, det är det nyttigaste som finns. Ät det till frukost, kokt, stekt, omelett, röra ja vad som helst. Det är riktigt gott också och bidrar till viktiminskning. Lycka till =)

2011-01-22 @ 10:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback