Kommentar

Postat av Cassandra den 2011-07-11 21:41:35


Fick en kommentar ang Hello Kitty! Jag tänkte berätta lite för er hur de ligger till! Under alla dessa 3 år har jag försökt undvika Hello Kitty för Josefin eftersom jag inte är ett stort fan av den katten! Men tyvärr har min dotter en annan vilja! Hon älskar Hello Kitty och väljer helst saker med den katten på! Josefin har själv valt sina puffar och även sin baddräkt! När hon fyllde år köpte vi saker till henne med Hello Kitty eftersom vi vet att de uppskattas! Så de är inte jag som väljer att hon vill ha Hello Kitty saker eller kläder, de gör hon själv eftersom hon är en stor tjej (som hon kommenterar ofta att hon är).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback