Läggdags

Postat av Cassandra den 2011-07-25 23:39:19


Nu är de snart läggdags för min del.
Håller på kollar på slutet på Johan Falk. Missade dock början för var ute på en långpromenad med Denise och sedan körde vi lite i trappor. Kan säga imorgon kommer mina lår vara döda. men de är de värt! Imorgon ska jag och Denise även köra lite fys. För nu ska jag komma igång för snart börjar min innebandy, mindre än en månad kvar så de är verkligen dags att sätta igång! Så nu vill jag få upp min kondis lite!

Imorgon är de dags för nya äventyr. Kameran kommer följa med så imorgon kommer de bjudas på lite mer bilder! Godnatt på er alla!





2 0 1 1 - 0 7 - 2 5




Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jaha men då är det inte konstigt att du känner igen mig på jobbet! känns som att jag alltid är där :p även om jag idag är ledig, så skönt!

2011-07-26 @ 15:42:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Jamila

Hej! Brukar följa din blogg lite då och då. Härlig blogg! Dessutom otrolig söta barn :) En fråga,vad har du för stil på dina rubriker på bloggen? Har letat den där stilen länge men har inte lyckats hitta den. Så skulle vara supersnällt! :)



Mvh

Jamila

2011-07-26 @ 22:13:00
URL: http://jamiilaa.blogg.se/
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

klänningen med ugglor är från Lindex om det var den du menade :)

2011-07-28 @ 06:14:34
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback