Torsdag

Postat av Cassandra den 2011-07-28 20:43:22


Idag har jag vart inne på söder och träffat Emelie, Leon och Tilda.
Verkligen en toppen dag har vi haft. Toppen väder var de också! Och när vi åkte var de inte roligt väder, de var kallt så Josefin hade jeans och en tunika, jag hade leggins och svart tröja på mig, Lexus hade långarmad body med jeans shorts. Snacka om att vi alla hade lite förmycket kläder på oss (iallafall för denna värmen). Men barnen verkade inte lida som jag gjorde :P haha Men roligt har båda haft idag. Vi hade med oss lucnh och glass köptes :)

De hade en rolig gunga i parken där vi var och i den fick både Josefin och Lexus plats i. Lite kul att de fick gunga tillsammans :) Josefin sprang runt, gungade, cyklade, kollade djuren. Sen hade vi trevlig sällskap och de var ju kanon. Leon sov dock under nästan hela parkleken, men nästa gång hoppas vi att kanske Leon är vaken och vill leka med Josefin :) Josefin pratade iallafall om Leon hela morgonen tills vi träffade dom.

Sen älskar Josefin lilla Tilda. Hon tycker verkligen om alla bebisar. Hon är så snäll och go, tänk om hon jämt kunde vara så mot Lexus. Men måste bero på att de är syskon ;) haha





2 0 1 1 - 0 7 - 2 8




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback