2.5 vecka innan sin 3års dag

Postat av Cassandra den 2011-06-16 19:10:07


De är 2.5 vecka kvar tills Josefin fyller 3 år och jag kan nu berätta att min dotter är blöjfri. Kan inte säga hur stolt jag och Christofer är. Våran tjej har blivit en stor tjej som går på pottan :) Måste tala om att hon är för söt. Idag på andys lekland så blev Josefin kissnödig och Christofer följer med. Då säger Josefin inne på toan;

-"Pappa vänd dig, inte kolla"

Och när de var min tur att följa med så säger hon samma sak. Tycker de är så gulligt. Kan fortfarande inte fatta vart våran nyfödda 2370g blöjtjej tog vägen. Nu är hon våran snart 3åriga 11kg tjej utan blöja! Tiden går alldeles för fort!



Kommentarer
Postat av: ruby milo och lova

Aaw vad söt hon är. Duktiga tjejen. Ni ska verkligen vara stolt :-)

2011-06-16 @ 21:12:08
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Emma

oj! Väger Josefin bara 11 kg? Benjamin är snart 18 månader och väger 12 kg!

2011-06-17 @ 11:17:49
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback