Midsommarafton

Postat av Cassandra den 2011-06-25 17:09:52


Hoppas ni alla har haft en riktigt bra midsommar! De har iallfall vi haft! Vi firade våran midsommar i tyresta by och hemma hos mina föräldrar. Dagen började med att vi möttes upp kl 12 i tyresta för picknik! Sen blev de massa bus och lek. Ridning och dans runt stången! Sen åkte vi hem till mina föräldrar för att grilla och äta middag! När vi kom hem till dom upptäcker vi att Josefin är jätte varm och jag åker hem för att hämta tempen och alvedon! Och de visade sig att våran prinsessa hade 39.4 graders feber! Så ett litet tag efter middagen åkte vi hem! Barnen somnade på stört och jag och Christofer mös framför tv! Så de blev et perfekt midsommar fast den slutade lite hastigt! Tack mamma, pappa och bror för en trevlig midsommar!

Jag och Christofer har funderat på göra som en tradition att åka till tyresta by varje midsommar! :) De tycker jag låter toppen så barnen får uppleva stången och allt skoj som fanns att göra dära! 



Här kommer lite bilder från igår.
Vi hade jätte tur med vädret fast de var lite moln som kom då och då!


2 0 1 1 - 0 6 - 2 4




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback