Sommarlov för Josefin

Postat av Cassandra den 2011-06-30 22:24:47


De har inte vart den bästa uppdateringen denna vecka! Mycket som ska fixas så de har bara kommit upp något inlägg. Men Josefin har nu sommarlov och är ledig till den 23 augusti. Så vi ska verkligen ha ett mysigt lov! Christofer har ju haft sin semester. Men förhoppningsvis slutar han i skaplig tid så man kan göra saker då :) Sen kommer vi åka iväg med mina föräldrar på camping medan Christofer får vara hemma och jobba. Egentligen skulle bra Josefin följa med. Men jag och Lexus fick också följa med :) Men de kommer nog vara mycket badstränder för oss i sommar! Sen kommer Josefin säkert göra flera små utflyckter med bara mormor och morfar, farmor och farfar :)

Egentligen skulle Josefin gått sin sista dag imorgon. Men hon har vart ledig idag från dagis och då tyckte jag de var onödigt att lämna henne imorgon. Och sen kommer Ruby och barnen till oss imorgon så därför har vi ett till skäll att Josefin skulle vara hemma :) Så eftersom Josefin fyller år nu på söndag så bjöd hon sina kompisar med glass i onsdags! De uppskattades :) hihi

Jag har fått frågan av många varför jag har Josefin hemma så himla länge (ca 8 veckor)! Men jag ser ingen mening varför hon ska gå på dagis i sommar när dom ej kommer vara på aspen (dom är där en vecka till), när de inte alls är många barn. Jag är hemma med Lexus, så varför ska hon inte få vara hemma och mysa med oss och ha massa skoj?!



Kommentarer
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel- tävlingen uppe i bloggen

är samma här med yrla hon får va hemma för hon skulle ändå bara få gå 8-11 måndag-torsdag på ett annat dagis :S

2011-06-30 @ 23:30:19
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel- tävlingen uppe i bloggen

för att här på sommrarna får dom inte äta lunch på dagiset om dom bara går 15 timmar, vet inte varför, men på de dagiset hon gick på (vi ska byta i augusti) hade dom puckade tider, 8,15-12 månadg -torsdag man fick inte ta några andra tider

2011-06-30 @ 23:54:43
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tycker det är superbra för josefin o vara hemma så mycket :) Skönt för hene!!

2011-07-04 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback