Fredag

Postat av Cassandra den 2011-03-25 09:28:20


Ikväll blir de en riktig myskväll för våran familj ♥
De behövs verkligen! Efter alla motgångar som vi har så behöver vi få umgås med bara familjen! Längtar verkligen, så ikväll kommer de bli nått gott på menyn, tänkte även slå till med lite efterrätt! En kanon fredag kommer de absolut att bli.

Igår ringde jag till barnläkarmottagningen hät i handen för Josefin är jätte skum i magen när de gäller mjölk. Så läkarn tyckte att vi ska börja att byta ut all mjölk, yougurt, fil mm till laktosfrit. Om de inte hjälper så ska vi på en utredning för att se vad som visar. För sist vi gjorde en utredning på mjölk visade de inget. Så därför tyckte läkarn att vi börjar såhär och ser vad som händer. Hon kan ha mjölken i maten, men helst inte! Så nu kommer de typ också bara bli isglass för prinsessan! Maten på dagis har jag sagt att de är okej att de har mjölk i maten. Men hemma kommer jag ej använda mig om de! Så man börjar ta bort mer och mer! Men de är svårt för Josefin på dagis eftersom hon alltid ätit samma mat som de andra och nu ska man byta! Och läkarn tyckte de var okej att hon åt maten! Men de är just dricka mjölken och så som vi ska undvika!

Sen har Josefin småproblem med sina halsmandlar! Dom är stora, då menar jag jätte stora! Och nu börjar hon få mer och mer problem tycker jag! Så i början av maj har vi fått en tid och kolla upp de. Snacka om lång väntetid! :P Men skönast är att de kollas upp så vi vet vad som händer. Men när jag pratade med den personen när jag bokade tid sa hon att de ev kunde bli en operation pga de jag berättade! Men en läkare måste se de och bedömma halsen!




Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Hoppas det löser sig och blir bättre för Lilldamen :)

2011-03-25 @ 10:22:39
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

Åhh vad roligt att du är tillbaka, hoppas det inte var något allvarligt som hänt som gjorde att du tog en paus:(



usch vad jobbigt det där med magen, hoppas hon blir bättre nu lilla sessan när ni utesluter mjölk,.

kram

2011-03-26 @ 07:30:19
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback