Måndag

Postat av Cassandra den 2011-03-28 10:25:18


Äntligen är datan på plats igen!
Josefin är ju ledig måndagar så hon håller på röjer i sitt rum! Fick ej leka med henne just nu hon skulle leka själv. :P Lexus sitter här i mitt knä och pratar med datan :P Ska snart börja förbereda lunchen och sen ska Josefin sova lite lunch och då tänkte jag passa på och städa köket och hoppas också Lexus skulle kunna sova samtidigt :) Lättare att fixa om båda sover ;)

Tänkte visa er massa bilder som tagits med kameran. Eftersom jag ej haft en data så jag kunnat visa er innan så kommer de bli massa bilder här framöver :)




Josefin, mamma till Melwin;
skulle gärna vilja ha lösenordet till din blogg så jag kan svara på kommentaren :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback