Torsdag

Postat av Cassandra den 2011-03-31 09:29:34


Mitt liv, mitt allt!


Igår blev de tyvärr inget bloggande!
Var först i farsta med Marie, sen hämtning av Josefin, middag hos svärföräldrarna och sen resning bland alla viktiga papper och satt in de snyggt i pärmar och så! Och de gjorde att jag inte satt vid datan igår!

Idag får vi se vad som händer. Just nu ligger Lexus och sover i vagnen! Han somnar alltid när vi lämnar Josefin vid halv 9 på dagis och sen sover han mellan 1-3 timmar! Så tänkte slänga in ett inlägg och sen tänkte jag nog fixa lite här hemma! De ser ut som kaos här hemma! Någon som vill komma hit och städa ;)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja visst är det! :) Vill verkligen ha en sån till lillasyster, måste däremot hitta ett bra ställe att ha hennes säng på först, trodde vi hade mer plats i sovrummet än vad vi faktiskt har..



Ja, det tror jag nog :) Har inga planer än så länge! Så det ska nog passa bra det!

Puss

2011-03-31 @ 09:56:34
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/
Postat av: Linda - tvåbarnsmamma

Vilket fint kort:) Och vad lika dom är, det syns verkligen att dom är syskon:)

2011-03-31 @ 13:44:14
Postat av: Linda - tvåbarnsmamma

Vilket fint kort:) Och vad lika dom är, det syns verkligen att dom är syskon:)

2011-03-31 @ 13:46:20
Postat av: Theres - mamma till Vincent & Nova

Vincent tackar! :)



gud så lika barnen är :D

2011-03-31 @ 21:18:20
URL: http://mammalivet.blogg.se/
Postat av: Mamma till Milo

vad söta barn du har :)

2011-04-01 @ 21:09:40
URL: http://mikaelaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback