Vår skor?!

Postat av Cassandra den 2011-03-24 10:48:35


Måste hitta ett par vår skor/dagis skor. Eller jag har hittat några jag verkligen gillar! Vad tycker ni om dom jag hittat?! Har mina favoriter. För helst så vill jag inte ha vita skor eftersom dom är ute och leker ganska mycket! Så de känns inte så lockade att ha vita skor. Hmm! Jag vet verkligen inte vad man ska göra alls :P haha! Egentligen skulle jag vilja köpa vita! Hjälp mig!


Mina favoriter

 




Jag tycker mest om dom två första, de lutar mer åt svart!
Men dom vita är ju hur snygga som helst också! Dom andra är bättre då de har ett spänna och perfekt när hon ska ta på sig skona själv på dagis! Men vad tycker ni?! Ska jag köra på dom som jag tänka på! Svart eller vit?! Josefin har converse hemma och ett par andra knyt skor. Men jag känner att jag behöver ett par skor utan snöre så fröknarn slipper knyta Josefins skor hela tiden och att hon ska kunna klara sig själv!




Kommentarer
Postat av: Sara mamma till Jesper 3 år

Kör på dom svarta översta :-) snyggast sen som du säger dom vita kommer bli jätte smutsiga :-( tycker vitt är jätte fint, sonen har haft två par och det är inte kul när dom blir jätte skitiga :-(

2011-03-24 @ 11:28:47
Postat av: Trebarnsmamman

Jag har haft både vita och svarta till barnen i båda modellerna och de har hållt sig lika fina (och slitna såklart) dvs ingen skillnad mellan färgerna,

2011-03-24 @ 11:49:03
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Kör på praktiskt på förskolan :) C har typ som Gore tex sneakers på dagis i svart. Hur bra som helst!

2011-03-24 @ 13:47:45
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Linda - Tvåbarnsmamma

Vi har köpt dom vita adidas uppe till höger, skit snygga! :)

2011-03-25 @ 07:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback