Goodnight Tuesday!

Postat av Cassandra den 2011-05-31 23:40:07


Då var denna dag slut. Jag och Lexus hade en underbar dag med Emelie och lilla Tilda idag! Säger lilla eftersom hon bara är 12 dagar och så mycket mindre än Lexus. De är så himla konstigt att se en sån liten för när man tittar på Lexus så är han så stor (och de var inte så länge sen han var så liten), och så tänker man att han också har vart så liten, han var till och med mindre när han föddes och de är sjukt när man tänker så :P Men gud så söt Tilda var :)

Vi kollade i affärer, åt god lunch och pratade en massa! Tycker verkligen de är super kul och umgås med dig Emelie! :) Så skönt när man har samma värderingar (stavning?) om vissa saker, de blir ju inte dom jobbiga diskutionerna. Vi hade en lugn dag eftersom våra stora barn var på dagis! :) De är skönt att båda våra barn älskar sitt dagis och dagmamma så slipper man ha dåligt samvete att man lämnar dom där! :)

Hittade även en helt underbar födelsedagspresent idag till Josefin! Hoppas verkligen hon kommer gilla den. Den kasnke blir en favorit?! Vad tror du Emelie?! ;D Christofer godkände den, skickade mms och när jag kom hem så tyckte han att de var ett bra köp! Så den blev godkänd av honom också ;)

Båda barnen sover och jag funderar om jag med ska göra de. De lutar år de! Men sov gott hörs imorgon igen!



Kommentarer
Postat av: ruby milo och lova

Huhu sötunge. Det kommer eller så går han direkt ist :-)

2011-06-01 @ 15:17:46
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback