Min prins ♥

Postat av Cassandra den 2011-05-24 09:52:37


Min fina prins
2 0 1 1 - 0 5 - 2 2


Tycker så synd om min prins. Förra veckan åkte han ju på en förkylning men mådde mycket bättre på några dagar. Men i gårkväll kom hostan tillbaka och de var svårt för honom och somna och han har inte sovit jätte mycket i natt. Så idag blir vi hemma. Vi skulle haft en playdate med en kompis och hennes dotter, men tyvärr fick vi skjuta upp de. Vill ju absolut inte ha på mitt samvete att vi smittat dom.

Vi vaknade vid 8 idag och Lexus sover redan så de märks att han inte mår 100% bra. Han brukar vara vaken mellan 3-4 timmar innan han somnar om efter vi vaknat på morgonen. Vi får se om de blir BVC imorgon. Vill se hur han mår innan jag ringer eftersom de blivit framskjutet två gånger. Först kunde inte dom och var tvungen att byt tid, förra veckan var Lexus sjuk.

Så idag blir de en riktig mysdag för oss! Vid tre blir de hämtning av Josefin. Ska se om Christofer kan hämta henne. Han slutar runt tre, så slipper jag gå ut med Lexus när han inte mår 100% bra. Men vi får se hur de blir!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stackarns lilla prins! <3

2011-05-24 @ 18:36:40
URL: http://aerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback