Dumma astma, dumma hosta

Postat av Cassandra den 2011-11-28 14:25:32


Min prins i helgen
2 0 1 1 - 1 1 - 2 6


I slutet av förra veckan började Lexus hosta mer och mer och nu hostar han verkligen konstant och fått en lite förkylning. Och hans dumma astma gör de så mycket jobbigare. Så nu handas han för fullt och vi försöker göra de bästa för honom. De som är skönt att han får okej med sömn på nätterna, fast den dumma hostan. Han får också flytande ventolin när han har de som jobbigast.

Så han får vara hemma från dagis tills hans hosta har blivit betydligt bättre och medicinerna börjar hjälpa bättre. Hoppas inte han sen får ett bakslag på dagis när han vart borta ett tag. Men de kommer säkert gå bra och de är inget jag oroar mig för just nu heller. De ända jag vill är att min prins ska bli frisk.



Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

ursch fy vet allt om astma vincent har ju de me å hade ett jobbigt första år

hoppas de ger me sig för Lexus

2011-11-29 @ 11:22:24
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Nathalie

Uch de är så tråkigt när dom inte mår bra våra gryn :(

2011-11-29 @ 17:25:10
URL: http://nagi.blogg.se/
Postat av: Mamma Natta

Stackars liten med astma. Jag hade också det när jag var liten men inte så liten dock, men det var jätte jobbigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback