För ett år sen

Postat av Cassandra den 2011-11-06 23:47:36




"Just nu kommer värkarna i 5-10 mellanrum och håller i sig i 30-50 sek. Har haft några nu i dom mellanrummen. Innan var de ett litet uppehåll. Men de kommer och går liksom :) Vet inte hur jag ska förklara detta. men vad tror ni?! Blir de en bebis snart?! Eller tror ni att detta bara är massa förvärkar som jag kommer ha tills han föds :P De hoppas jag inte för detta är inte så skönt :P haha"

För snart ett år sen föddes världens finaste Lexus ♥ Vart tar tiden vägen egentligen. De är 3 dagar kvar tills han fyller år. Han börjar på dagis om 2. Tiden går verkligen förfort. Denna mammaledighet försvann verkligen. Till er andra som är mammalediga, ta vara på tiden. Min mammalediget har vart helt underbar. Synd att den gick lite snabbare än vad jag trodde. Min fina kille har blivit stor, men ändå är han såliten. Älskar dig Lexus ♥



Kommentarer
Postat av: Sanne - Mamma till Lykke

Man behöver ju inte vara magsjuk för att man spyr. Tänkte mer ifall det var huvudvärk hon spydde av, det är ju ganska farligt för dem små. Hoppas hon är bättre iallafall.. :-)

2011-11-07 @ 11:54:07
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vilken mysig blogg du har.



Vilken snygg font du har på barnens namn i headern och i menyn. Får man fråga vad den heter? Är på jakt efter något liknande till en tatuering. Tacksam för svar

2011-11-08 @ 14:44:52
Postat av: emelie- mamma till stella

Grattis lexus på 1 års dagen. Kram stella. Helt galet vad detta året gick fort =) hoppas dagen blir bra. Kram

2011-11-09 @ 09:05:30
URL: http://emeliielenaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback