Hur har de gått?

Postat av Cassandra den 2011-11-13 20:15:29


Jag pratar om Lexus inskolning.

I tisdags var de inskolning dag 1. Och vi var där 1,5 timme och Lexus verkligen älskade de. Han kröp runt och upptäckte och kollade in allt nytt som fanns. Han ville knappt gå hem när vi skulle gå. Men somnade sen som en stock när jag satte ner honom i vagnen och vi gick därifrån.

I onsdags, Lexus 1årsdag, inskolning dag 2. Då var vi där samma tid och var där till efter lunch. Han hade matvägrat i 2 dagar och ville inte alls äta och rös av maten som fanns. Men allt annat gick kanon. Han verkar älska sina nya kompisar.

I torsdags skulle vi vart där samma tid och sen skulle jag lämnat honom och han skulle vila där för första gången. Men under natten sov han väldigt dåligt och eftersom Christofer blev sjuk så ville jag inte lämna barnen om de hade nåns mitta på sig + att Lexus sovit så himla dåligt och var så trött. Så när jag ringde så berättade dom att de redan haft 3 fall med kräkningar och ringde kl 8. Så de är verkligen något som går på deras dagis nu. Josefin åkte på de veckan innan. Så de var väl tur i otuten att vi hade dom hemma eftersom de var kalas i helgen. Så på tisdag fortsätter inskolningen för Lexus. Men då är de Christofer som tar den.

Imorgon ska jag nämligen på utbildning med nya jobbet. Så snart börjar jag jobba heltid igen. Kommer kännas skumt. Men ändå roligt att få börja jobba efter över 3 år som mammaledig. De känns inte som samma sak när man jobbar extra och heltid :)



Kommentarer
Postat av: Sanna mamma till skrutt o lillebror i magen ♥

Hej hej!



tråkigt att ni var tvugna att ta en paus i inskolningen men nya tag imorgon:) hoppas det kommer gå bra i fortsättningen också. =)



nytt jobb? tror jag missat nåt, var /vad jobbar du med?

kram

2011-11-14 @ 11:55:37
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback