Min sjukling

Postat av Cassandra den 2011-11-03 20:58:01


Igår skulle Christofer hämta Josefin tidigare på dagis för att ha en far och dotter dag medan jag och Lexus var på öppna. Under öppna får jag ett sms av Christofer att jag skulle ringa på en gång. Ringer upp och får veta att Josefin vägrat äta och efter vila, 5-10 min innan Christofer kommer och hämtar henne så hade hon spytt :( Min fina tjej har nu fått sin första magsjuka.

Jag gick förbi centrum innan jag kom hem, köpte lite cola, blåbärssoppa och rostade mackor. Hon drack jätte bra hela eftermiddagen, kvällen, ville inte äta. Hon spydde inget mer och kom inget från andra hållet heller. Febern kom sakta till kvällen och under kvällen åt hon 2 rosta mackor och sen somnade hon. Sen idag var hon en helt annan tjej. Jättepigg. Ätit som en häst. Hon verkar inte sjuk alls. Så de blev en kort magsjuka för min tjej. Peppa peppa att inget händer natt.



Kommentarer
Postat av: Sanne - Mamma till Lykke

Det låter ju inte som en magsjuka.. Men hoppas hon håller sig kry :-)

2011-11-04 @ 20:09:25
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: I

Skönt att hon kom enkelt undan.



Trevlig helg!

2011-11-05 @ 14:27:22
URL: http://casalinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback