Underbar tisdag

Postat av Cassandra den 2011-11-01 19:10:53


Idag har jag och barnen haft en kanon dag med Camilla, Benjamin och Molly :) Dagen började med att jag lämnade Josefin på dagis vi 9 tiden och efter de tog jag och Lexus bussen till Camilla. Var hemma och hos dom och lekte, mös och pratade en massa :) Sen tog vi en tripp till centrum för att handla lite och så köpte vi med oss lite kyckling. Så vi gick hem och åt, tog de lite lugnt innan de var dags att prominera och hämta Josefin :) Vi tog med oss Molly (hennes hund). För Josefin är lite rädd för hundar, men för att kolla att de går bra så fick hon följa med och hämta. De gick kanon och Josefin är avvaktande, men hon vågade klappa :) Så vi tog bussen hem till Camilla, de är lite förlångt för att gå hem till henne. Så Josefin röjde i Benjamins rum, Camilla fixade middag. Vid 6 tiden kom Christofer och hämtade oss och nu ligger barnen och sover. Så detta var verkligen en kanon tisdag! En helt klart bra start på denna vecka :)



Kommentarer
Postat av: Sanna mamma till skrutt o lillebror i magen ♥

Lät som en ritkigt bra dag tycker jag:)



det blir en bugga denna gången, är tokkär i just den vagnen så det lär det ju bli till lillebror:)

är ni nöjda med den?

kram

2011-11-01 @ 20:26:49
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Sanna mamma till skrutt o lillebror i magen ♥

haha ok. ja byta vagnar är skoj. o extra skoj med buggan tycker jag är när man kan förändra den så lätt med olika färger. inbillar mig att man inte tröttnar lika fort?



Blir en all black, den enda jag vill ha.. Sååå fin tycker jag o kommer bli extra fin med lite färg till sen.. =) tror jag kommer bli toknöjd, drömmer ju till o med om vagnen,. haha!



trodde aldrig jag skulle kunna slita mig från emmaljunga då dom vagnarna är i min ska, men just nu är det buggan som fångat mitt hjärta;) haha!!



hur känns det att lillkillen ska börja på förskola nu då?

2011-11-01 @ 21:19:55
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hej!



Här kommer receptet på kakorna :)



http://emmyt.blogg.se/2010/april/vaniljsiffror.html#comment



Minismarties hittar man tex på Lidl!

2011-11-02 @ 09:08:11
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback