Underbara kaninen

Postat av Cassandra den 2011-11-13 19:41:26


Nya kaninen ♥

Igår fick Lexus denna underbara kaninen. Helt perfekt, jag som tänkte köpa en annan nalle till honom i julklapp då jag vill att han ska börja använda en nalle istället för bara en snutte :) Så båda två eller tillslut bara en nalle tänkte jag kunde vara perfekt, iallafall när han sen börjar bli äldre och istället för att släpa på en filt så följer nallen med. Men sen får vi se vad Lexus tycker. Han kanske inte alls tycker som jag. Men denna kanin kommer nu få följa med Lexus hela tiden och se om den kanske kan bli en favorit för Lexus :)



Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Har kollat in den där med, den är helt underbar!

2011-11-13 @ 20:51:12
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback