Uppdatering om Lexus dagis

Postat av Cassandra den 2011-11-24 20:01:41


Lexus har nu gått på dagis i 2-3 veckor. Tiden går så fort, tycker de var igår han började. Han älskar sitt dagis och de går kanon. Han kryper fort in på sin avdelning på morgonen. Han är alltid så glad när jag går vilken känns jätteskönt. De som är jobbig är att jag tycker han är så liten, han kan inte gå själv ännu. Men förhoppningsvis kommer de snart.

Men en av fröknarna säger att jag kan vara lugn. De går så bra. Han är alltid glad, dock inte när han blir trött ;) Han äter jättebra, somnar på en gång och när han är vaken är han oftast glad och gillar att upptäcka. Dock får han inte vara själv så mycket. Alla barn tycker han är så söt och vill gärna vara nära honom. Lexus accepterar de och är lika glad ändå.

Han går bara tis-tors. Men snart ska han börja gå hela veckor. Jag börjar jobba om 1,5 vecka. Så då blir de andra tider för barnen. Men tror de kommer gå lika bra :) Förhoppningsvis kommer jag inte bara få morgon pass utan kvällspass så då kommer de få börja senare. Sen kasnke jag är ledig i veckan och då får barnen vara hemma med mig om de vill.

Men som sagt de går kanon för våran prins!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback