Våran lördag

Postat av Cassandra den 2011-11-19 19:52:36


Mina små troll idag när vi väntade på bussen till stan
iphone bilder
2 0 1 1 - 1 1 - 1 9

De har vart lite dåligt med bloggande i veckan. Men har jobbat så har inte haft tid eller ork när jag kommit hem. Min tid har då gått till familjen och så. Men idag jobbade jag inte, men imorgon jobbar jag igen 11-19. Sen kommer jag inte jobbar fören dom öppnar Max i länna, där jag kommer jobba heltid.

Idag började dagen med dans för Josefins del. Som varje lördag. Sen åkte vi till familjetorget och bytte chassi på Lexus vagn (för andta gången, börjar tröttna på bugaboo vagnen). Sen fortsatte vi dagen med en tripp förbi nacka och kollade lite. Sen blev de hem och lämna bilen hämta Josefins vagn så tog vi bussen till stan för att träffa min mormor och hennes man (barnens gammelmormor) för att äta på resturang. Vi åt på glada stinsen, rekomenderar den verkligen. Hur god mat som helst och tack för att ni bjöd oss :) Barnen skötte sig jättebra och Lexus charmade alla där! :)

Lexus somnade på stört när vi kom hem. Josefin ska strax hoppa i säng. Jag och Christofer ska kolla på Så mycket bättre :) Sen blir de nog sängen. Annars kommer jag väl inte orka jobba imorgon ;) Men nu blir de fixa damen för natten. Hoppas ni haft en trevlig lördag och ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Emma

Är de en Brio city eller Brio race Josefin satt i?

Söta dina barn va på bilderna: Fint gosedjur Lexus fått:

2011-11-19 @ 21:47:06
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: TÄVLING PÅGÅR - Mamma Till Vincent&Linus

tråkigt att de strular med vagnen de är ju ändå en så pass dyr vagn så man tycker man borde slippa byta ut massa grejer då

2011-11-20 @ 11:41:08
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Emma

men city har genröst viloläge?

2011-11-22 @ 15:01:49
URL: http://www,mammatillbenjamin,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback