Aftonbladet

Postat av Cassandra den 2011-10-27 19:04:18


Bilden från tidningen
2 0 1 1 - 1 0 - 27


Har ni inte köpt tidningen så gör de ;) haha Igår eftermiddag så hade vi besök av en fotograf från aftonbladet. Hon skulle ta kort på oss till dagens tidning. Varför vi var med är för att de ville ha ett lite repotage om barnkammarskivorna för nu varje fredag kommer man kunna köpa barnkammarskivor med aftonbladet. Så passa på och samla ihop alla underbara skivor.

Vi är med på bild och så har jag fått svara på lite frågor. Jättenöjd med bilden :) Var lite rädd att jag skulle förstöra hela bilden, försig gör jag de lite med min otrolig snygga utväxt ;) haha. Håller på låter mitt hår att läka, efter amningen har jag tappat så himla mycket hår (gör de fortfarande) och nu har de börjat växa ut igen och vill inte färga mitt hår innan de växt ut en bit och mitt hår har fått tillbaka samma tjocklek :) Hade samma problem efter amningen med Josefin också. Hoppas de blir tjock denna gång också :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad roligt att få vara med i en sån stor tidning! :) Jättefin bild på er också!

2011-10-27 @ 21:09:55
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Lilli Nyfiken

oh vad kul! själv klippte jag av mitt hår när jag var gravid så jag slapp utväxtfasen... om du någon gång skulle ha tid över får du gärna berätta eller hjälpa mig? inte hittat någon som har såhär.

2011-10-27 @ 22:58:28
URL: http://curiousme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fina ni är, sjunger Josefin Imse Vimse Smindel

och Lexus ser ut som Vad håller syrran på med.

Så goa

Kram Farmor

2011-10-28 @ 07:57:59
Postat av: ruby milo och lova

Fiiiiina

2011-10-28 @ 09:36:34
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Jenny, Hugos mamma

Jätte fin bild på lilla familjen! Kram Jenny

2011-10-31 @ 08:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback