Helg

Postat av Cassandra den 2011-10-16 19:03:25


Helgen är snart slut och jag har haft fullt upp med andra ord. I fredags började dagen med underBARA BARN mässan. Tycker inte de var så kul detta år heller. Gick typ bara för att få träffa alla från geggamoja. Så de kan få se vem jag är. Jag, Marie och Jessica var där i några timmar innan vi åkte till centrum för att äta lite lucnh och sen åkte jag, Christofer och Lexus och handlade. Sen efter hämtning och mys hemma så mötte vi upp Denise och hennes kompis så åt vi lite middag tillsammans.

Igår var de jobb på schemat. Jag har kommit i en period där jag är trött hela tiden. Så direkt efter jobbar så åkte jag hem, somnade typ på soffan. Var så himla trött. Vi gjorde iallafall mat och hade en riktigt mysig lördagkväll.

Idag har jag och Lexus vart i stan och träffade min mormor. Lexus fick lite kläder. Efter några timmar så åkte vi hem till henne och sen kom Josefin och Christofer så åt vi god middag. Vi kom hem för ett tag sen. Christofer håller på lägger barnen, jag ska snart lägga mig i ett bad. Imorgon börjar en ny vecka! Får se vad den bjuder på :)



Kommentarer
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Tack för du fixade bloggen :D

2011-10-17 @ 19:24:14
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback