JAE ♥

Postat av Cassandra den 2011-10-04 21:37:04



Min fina dotter Josefin Anna Emilia ♥
2 0 1 1 - 1 0 - 0 4


Min otroligt fina, busiga dotter. Gud vad denna tjej har gått mig på nerverna idag. Men imellanåt är hon helt underbar. Undra om hon börjar klättra på väggarna eftersom hon är helst frisk (hon hade bara feber i nån timme igår). Så hon har inte vart den snällaste mot sin bror. Hittar på lite bus och gör lite tjuvnyp mot honom. Sen håller hon på mot mig, testar mig och allt.

Efter lunchen gick vi ut och då fick hon verkligen springa av sig och de behövdes. Hon älskar att vara ute och de märks. Vi var ute runt 2 timmar. De är så underbart väder så de var bara mysigt. Funderar på om vi ska göra något kul imorgon. Gå ut i skogen, hitta på nått kul iallafall. Ska fråga Josefin vad hon vill göra. Hon ska få bestämma, undra om vi ska gå förbi en lekpark innan hennes läkarbesök medan Lexus brukar sova så bara hon och jag kan leka. Tror de kan uppskattas av min prinsessa. De återstår och se imorgon hur de blir.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback