Julklapp till Lexus

Postat av Cassandra den 2011-10-26 21:14:24


Nallar från märket Sebra

Satt och kollade på en internet sida som Emelie skrev om. Där hittade jag dom här underbara nallarna. Så får ser om man köper kanske en giraff eller elefant som var en favorit hos mig till Lexus i julklapp. Vi är nämligen klara med födelsedagspresenterna. Fast de kanske är någon som vill köpa en giraff eller elefant till Lexus i present ;) hahaha! Tycker dom var helt underbara iallafall :) Dom kommer finnas i bakhuvudet när vi ska köpa julklappar till barnen.



Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Vilka söta nallar :)

2011-10-26 @ 21:51:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, men eller hur! Haha :) Det tänket gillar jag!

Gosedjuren är hur fina som helst. Funderar på att köpa en sån stickad docka därifrån. Dom är så himla fina!



Vi ska också på badet :) Men onsdag eller torsdag? Passar det?

2011-10-26 @ 22:30:15
Postat av: BELLZOR

Hej! :) Ville bara kika in och tipsa lite om min blogg. Ifall du skulle få tråkigt eller inte har något bättre för dig så skulle jag verkligen uppskatta ifall du ville ta en titt och kanske lämna en kommentar om vad du tycker om min blogg. Vad som kan förbättras och kanske vad du redan tycker är bra :) Har även 6 tävlingar igång samtidigt just nu du kanske är intresserad av, bla om löshår :)



Gör även bloglovin'byten :) Kram på dig! Ha en underbar torsdag så kanske vi hörs :) <3

2011-10-27 @ 08:58:41
URL: http://bellzors.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Verkligen, tål inte människor som tror dom vet bäst hela tiden!

2011-10-27 @ 14:19:02
URL: http://nagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback