Mina duktiga kille

Postat av Cassandra den 2011-10-23 19:40:35


Får hjälp av pappa att ställa sig upp, inte så lätt att ta sig upp varje gång man hamnar på rumpan

2 0 1 1 - 1 0 - 2 3

 



Eftersom de var så fint väder idag så klädde vi på barnen, tog med oss gåvagnen så Lexus skulle få öva på att gå lite. Han har verkligen blivit så duktig med att gå med den och de var absolut inge problem att gå med dom nya skona. Han gick och gick och tyckte de var jätte roligt! Han har verkligen blivit så stor. Min duktiga kille!

Så jag tror faktist inte de är så lång tid innan han går själv, han ska bara våga släppa taget. De kanske tar ett tag, men gör han de bara så förstår han att han kan och då kommer han börja gå som bara den sanrt! :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken duktig kille du har :) Tack för din kommentar, vad gulligt av dig att tänka på mig angående djungeltrycken! Tyvärr så måste jag göra dig besviken då jag inte alls har hunnit så långt att jag har några djungeltryck klara än och inte har på långa vägar :( det enda jag har är ett enda exemplar av det första utkastet jag gjorde och beställde efter, men det vill jag spara som minne och det var galet dyrt då jag inte har kontaktat något tryckeri än :) Men jag hoppas att ni får ett jättefint kalas ändå, och jag kan tipsa om att köpa tyg med djungeltryck och klä några stora ramar eller liknande, typ det som Alva har här som är från Åhlens! http://elinochalva.blogg.se/2010/september/tavlor-med-djungeldjur.html#comment



Kram och lycka till med kalaset!

2011-10-23 @ 20:02:08
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad duktig du är lilla sötnosen

kram Farmor o Farfar

2011-10-23 @ 21:33:20
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad duktig han är! Vad är det för märke på mössan? Superfin!

2011-10-23 @ 21:55:54
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Rebecca - Shopping, mode & vardag

Åh min fina mössa på prinsen :D

2011-10-25 @ 14:46:07
URL: http://aerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback