Njuta

Postat av Cassandra den 2011-10-04 21:45:21



Min prins Lexus ♥
2 0 1 1 - 1 0 - 0 4


Nu handlar de vaerkligen av att njuta av denna sista tiden. På söndag blir min son 11 månader, alltså en månad kvar tills han fyller år och börjar på dagis Han blir alltså ett helt år mitt under inskolningen. De har ju 3 dagarsinskolning och han börjar den 8 november, alltså dagen innan sin 1 årsdag. Min stora kille. 

NJUTA NJUTA NJUTA den sista tiden med min prins är vad jag ska göra. Inte stressa och göra en massa saker. Bara nuta den sista tiden som mammaledig. Den 19 börjar försig med en distanskurs. Företagsekonomi B, behöver den kursen till en utbuldning jag ska börja plugga på sen. Men de kommer gå galant, A kursen var jätte kul att läsa och hoppas verkligen att B kursen blir lika kul :)




Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till William

Vart har du köpt den helvita nappen? Är det från MAM's hemsida, deras namnnappar? Hittar inte den helvita där =/

2011-10-04 @ 23:18:23
URL: http://idaohlsson.blogspot.com
Postat av: sara

naw så söt :)

2011-10-05 @ 12:45:19
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback