Tisdag

Postat av Cassandra den 2011-09-20 10:57:59


Diska
Vika tvätt
Plocka undan
Damma
Damsuga
Torka golv (lånade ut moppen till Denise och glömt att den fortfarande är där, så de får torkas så fort jag får tillbaka den)

Sen ska jag ta mig ner till babyland och köpa vantar och halsdukar till barnen så jag har deras vinterkläder klara. Lexus ska ha mat. Sen ska Josefins hämtas på dagis. Får se hur mycket jag hinner med idag, annars får jag fortsätta imorgon eller så gör jag de när min huligan är hemma ;) De är inte de lättaste att städa när Josefin är hemma då hon river fram allt istället, men kasnke ska sätta henne framför en film! Så får jag allt gjort, men vi får se hur jag löser detta :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback