Bättre

Postat av Cassandra den 2012-02-02 23:47:05


Lexus mår mycket bättre men inte helt 100% Han är fortfarande tröttare och hängigare än vanligt. Febern är typ borta. Han är gladare i periodvis! Så tror han är på bättringsväg. Men blir hemma och vabbar imorgon också eftersom han ej är 100% frisk. Hoppas han blir frisk snart.

Imorgon ska jag föröska göra lite nytta här hemma. De har inte gått så bra då Lexus hela tiden ska vara i famnen, somnar han och jag lägegr ifrån honom så vaknar han igen! Så han sover inte så jättebra. Men imorgon står iallafall storstädning på schemat. Tänkte börja när Christofer lämnar Jossan på dagis. Sen när jag är klar, hoppas jag är klar till lunch så man kan slänga i sig lite lunch och sen gå ut på en promenad så Lexus får frisk luft och får sova i vagnen så hämtar vi upp Jossan efter de :) Men hoppas de inte är snökaos imorgon bara :D haha





Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-02-04 @ 00:58:19
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, vi blir verkligen nästan grannar.. Eskilsvägen ska vi flytta till, det gröna huset :) Så det tar väl typ två minuter att gå till er.

Ja, det känns väldigt lyxigt med en sån stor lägenhet faktiskt. Att kunna ha ett gästrum nu och sedan inte behöva flytta om/när vi får barn igen. Jättehärligt, men lite blandade känslor ändå. Men det blir bra i slutändan!



Jag förstår att du gör det, älskar den vi har nu också. Men det här känns som en bra möjlighet, så därför får det bli så :)

2012-02-06 @ 18:59:34
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback