L O V E Y O U

Postat av Cassandra den 2012-02-20 18:28:52



2 0 - 0 2 - 1 2




Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, inredning är jättesvårt. Framför allt när man inte är inriktad en en speciell stil utan gillar många olika och vill försöka blanda. Men förhoppningsvis blir det bra ändå! Haha.

Åh, vad roligt med nya färger. Såg deras snygga skor också, man vill ju ha allt. Men det blir ju lite väl dyrt kanske..



Dagmamman vi träffade var verkligen inte bra, av flera olika anledningar. Men där kommer mina barn inte att gå i alla fall. Sen finns det bara en till dagmamma i Handen-området och henne vill jag inte heller ha. Så som det ser ut nu så blir det förskola istället och då kommer vi bland annat söka till aspen :) Vet du något om förskolan Eken förresten? Jag måste se mig omkring lite, så jag har flera alternativ liksom.



Ja men absolut! Då kommer det ju bli betydligt lättare att bara ses ute i en park där båda kan vara på fem minuter :) Det blir jättebra!



Jo, det är bra här också. Vad kul att jobba så mycket. Jag måste börja sätta igång med att söka jobb nu, men det är så svårt när man inte vet vad man vill jobba med..



Kramar!

2012-02-21 @ 07:15:29
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback