Disney on ice

Postat av Cassandra den 2012-01-05 21:52:34


Josefin och Julia leker med sina Bell-dockor innan föreställningen börjar
2 0 1 2 - 0 1 - 0 5


Idag var jag ledig, ända dagen denna vecka som inte är jobb för min del :P Dagens äventyr var Disney on ice. Vann biljetter för ett tag sen. Och inte bara 2, utan 4. Men eftersom biljetterna inta var bredvid varandra så gav jag bort 2 till en kompis och hennes dotter. Julia, Emelies dotter är ett stort fan av Trassel och eftersom Rapunzel skulle vara med i år så tänkte jag direkt på henne och tyckte de var en självklarhet att de skulle följa med :)

Så vi mötte upp Emelie och Julia vid 12 tiden för lunch på donken. Sen blev de lite tittade i affärer och sedan massa tittande och shoppande inne i globen innan föreställningen började. Josefin fick en Bell-docka, Bell-halsband och även lite annat smått och gott.

Tror Josefin gillade de extremt mycket, fast sina små utbrott :P Hon blev lite arg och ville jämt sammarbeta. Hon vaknade tidigt imorse och sov ingen under dagen så tror mycket beror på de. Ibland behöver hon sin vila, ibland behöver hon den inte :) Tror Josefin uppskattade en dag med bara mig och sen belv de en bonus att hon hade en kompis med. Och hon har pratat massor om Julia sen vi kom hem. Vi hade iallafall en toppen dag tillsammans med Emelie och Julia. Och föreställningen var verkligen toppen. Så de blir nog biljetter till nästa år också, då ska vi sitta på bättre plats och självklart ska Christofer få följa med. Lexus får vara hemma ett år till, vill helst att han är runt 3 år när han ska följa med, så han verkligen uppskattar de :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback