Första gången jag vabbar

Postat av Cassandra den 2012-01-30 18:58:38



Våran fina sjukling
2 0 1 2 - 01 - 3 0


Imorgon ska jag vabba för första gången ever. Min lilla plutt, min älskade Lexus har blivt sjuk :( Han är jätte hosig och snoret rinner. I lördags fick han ett kruppanfall. Men vi klarade av de hemma med hjälp av frisk luft och näspray och hans astma mediciner. Han har haft de förut så denna gången visste vi vad vi skulle göras. Men med kontakt med vårdguiden hela tiden om vi skulle göra något eller om vi skulle åkt in. Men vi fick beröm att vi klarade av situationen bra.

Nu är han iallafall hostig och snorig och då får han absolut inte gå på dagis. Så nu ska han få vara hemma och bli frisk. Får hoppas att Josefin klarar sig. Så hoppas Lexus blir frisk snart så jag kan återgå till jobbet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig, mormors lilla pyre. Kram

2012-01-31 @ 19:12:39
Postat av: Anonym

Lilla gubben krya på dig

Kramar Farmor o Farfar

2012-01-31 @ 22:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback