Nya skridskor

Postat av Cassandra den 2012-01-06 21:55:19


Mina (stl 38) + Josefins (stl 22)


Jag trodde verkligen jag hade kvar mina gamla skridskor hos mamma sen jag flyttade hemifrån. Men de hade jag tydligen inte. Så för nån vecka sen fyndade min sambo ett par nya skridskor till mig. Sen fyndade han även ett par till Josefin. Så nu äger jag och Josefin ett par nya skridskor. Josefin hade ett par, men vi tror dom var lite förstora. Fast vi mätte och höll på när vi köpte dom. Och on blev jätteglad när hon såg att hon och jag har lika dana skridskor + så blev hon ännu gladare när hon märkte att jag hade fått skridksor så jag kunde åka med henne. Så nästa gång jag är ledig så ska vi åka lite skridskor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback