Imorgon börjar jag jobba igen ...

Postat av Cassandra den 2012-05-08 20:22:59


... efter 12 dagars föräldrarledighet. Har ju vart föräldrarledig för de vart inskolning och de fick sluta lite tidigare från de tidigaste dagiset, så de inte behövde vara lediga under helgen gå en dag sen var dagiset stängt (Förra tisdagen). Så fick de ju sluta från förra dagiset en fredag.

Jag kommer vara helt slut när jag jobbat dessa tre pass. De är 3 långpass också! Ja min kropp kommer nog känna att den lever ;) Men jag har längtat efter jobbet, men ändå är de så skönt att vara hemma med mina två underbara barn.

Idag lämnade jag Lexus för första gången på de nya dagiset. De gick så bra. Han blev inte änns ledsen när jag gick utan lekte på med dom andra barnen. Tror han trivs jättebra :) Sen hade de verkligen gått toppen hela dagen. De hade gått kanonbra med Josefin också! Mina älsklingar.

Medan de var på dagis så hade jag telefonen i närheten om något skulle hända. Första gången Lexus lämnades själv där. Så jag hoppades hela tiden att allt gick bra. Men jag träffade Camilla i centrum, åt en bit mat, kollade i affärer, lekte med Benjamin, gick och gick och gick lite till innan barnen skulle hämtas kl 2. För idag stog de BVC på schemat. Camilla och Benjamoin följde med och hämtade och sedan följde de med till BVC.

Sen blev de lite glass i centrum innan vi åkte hem till barnens mormor. Där barnen åt middag! :)



Våran dag i bilder
Självklart är de mobilbilder. Men de blir lätt så när den är med dagarna långa
2 0 1 2 - 0 5 - 0 8




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback