080713

Postat av Cassandra den 2008-07-13 22:08:04


Idag har vi bara haft en hemma dag. Vi har tagit de lungt och myst med varandra. Josefin har sovit ganska mycket idag och ätit lite mindre än vad hon gjort. Men inget jag oroar mig för. Hon äter olika mycket hela tiden. Hon har iallafall inte blivit mer tröttare bara för att hon ätit mindre. Idag låg hon vaken och kollade in oss i någon timme i sträck, annars brukar hon bara vara vaken ett litet tag, sen sova igen. Sen märks de att hon blivit större, händerna har verkligen vuxit sen hon föddes,och även sen vi kom hem från bb. Ska man oroa sig om hon ätit mindre? Jag tycker iallafall att hon är som hon brukar men ätit lite mindre. Vi får se när hon äter nästa gång hur det går då.

Imorgon ska vi nog bara ta det lugnt, kanske tar en titt till centrum och kollar lite. Men vi får se, vibehöver fixa lite i garderoben här hemma också. Men så lång tid tar inte det, så vi hinner nog göra båda. Min morfar, Josefin gammelmorfar kanske kommer förbi imorn förmiddag också för att träffa sin barnbarnsbarn. Han har vart på semester så han har inte haft möjlighet att hälsa på innan.

Just nu ligger Josefin och sover i Christofers famn. Så nu ska jag sätta mig med dom igen och fortsätta mysa till Prison break. Jag och Christofer har pb maraton. Vi är fortfarande på säsong 1 men det går frammåt. Men vi hörs, ha en fortsatt trevlig söndagskväll :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Du behöver inte oroa dig över att josefin ätit lite mindre idag,så vida hon inte blir slö o helt olik sig. Bebisar äter olika från dag till dag. Lycka till med allt. Kram.

2008-07-13 @ 22:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback