080719

Postat av Cassandra den 2008-07-19 16:30:56


Idag går våran dag ut på att bli klar med garderoben som v börjat med och även bli klar med storstädningen. På måndag får vi hembesök från BVC och då vill vi att det ska vara lika snyggt som det brukar vara. Varför vi har hela garderoben i vardagsrummet just nu var att vi hittade en pälsängel på golvet i sovrummet och då fick både jag och Chrstofer panik och ville städa garderoben så vi inte har någon där. Som det ser ut så hade vi inga där, men vi har ändå sprutat med ett medel som håller dom borta. Och det var därför vi har tvättat i veckan hemma oss mina föräldrar.

Igår var vi hemma hos mina föräldrar och åt god mat och firade pappa. Men det kändes som om Josefin fick mer saker än han. Josefin fick en påse full med kläder av mormor och morfar. Och hon kommer bli jätte fin närhon blir lite större. Just nu är typ allt för stort fortfarade. Vi har bara några kläder som passar perfekt och de har vi köpt nu. De kläder vi köpt när hon låg i magen ärlite stort :P Stl 50 börjar passa, men fortfarande lite stort. Men tack för alla fina kläder :)

Josefin fick en jätte cool tröja av sin morfar. Min pappa är jätte intresserad av motorsport. Min bror åker gokart, de är de dom vart borta på i 2 veckor. För min bror hade 2 tävlingar. Och när dom var påväg hem stannade dom i motala på folkrace och då köpte pappa en tröja till Josefin som hon kan ha om kanske 2 år för det var den minsta storleken som dom hade.


Vad tycker du om tröjan? :D är den inte bara för söt :P








Kommentarer
Postat av: Mia

Jätte söt

2008-07-25 @ 23:35:21
URL: http://metrobloggen.se/pjamasbyxan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback