BVC

Postat av Cassandra den 2008-07-29 22:03:06


Idag har vi vart på BVC och våran prinsessa väger nu 2940g. Hon har gått upp 260g sen förra veckan. Sen har hon växt 2 cm,så nu är hon 49,5cm. Jag och Christofer känner när man bär henne att hon hade gått upp i vikt. Så nu hoppas vi att hon fortsätter att öka lika mycket i vikt, för då kommer hon gå över 3kg sträcket. Och nästa vecka kan man se ungefär hur lång hon skulle vart och vägt om hon hade legat i magen hela vägen ut.  

Sen efter bcv besöket åkte vi förbi oss en snabbis och då hade vi fått post. De var nämligen Josefins barnvagnskylt som hade kommit. Vi beställde skylten från Skyltexpressen. Jag rekomenderar verkligen de. Snabb leverans, många olika färger att välja mellan och även olka symboler. Men vad tycker du om våran skylt? Vi ville hellre ha hennes födelsedags datum istället för en symbol.




Sen har vi även städat undan hos mina föräldrar för dom kom hem idag. När dom hade kommit hem åkte vi vidare till maxi för att köpa lite middags mat. Idag blev det, skinka, honungsmelon, potatissallad och baugett. Hur gott som helst!Men nu ska jag fortsätta att packa lite saker, för imorn åker vi till landet med Denise och Niklas under dagen och tar det lugnt och njuta av vädret :)



Kommentarer
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

Sv: grattis till eran lilla :)



Neej nu är det inte långt kvar, jaddu i värmen är det rätt kvavt tung och fruktansvärt varmt och gå haha :P

Var väldigt gott när vi var vid havet, blåste ju skönt där med så blev inte för varmt...=) men eftermiddagarna är värst tycker jag,, är ju så fruktansvärt varmt då... så iskallt vatten och vara inomhus är nog det bästa jag vet nu haha :P

Du skall vara glad du slipper gå nu i värmen som gravid :P

2008-07-30 @ 12:17:54
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: LARSSONS JÄNTA!

najs skyllt :D vad stor hon har blivit :D

2008-07-30 @ 17:51:41
URL: http://metrobloggen.se/erikamadeleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback