En underbar dag

Postat av Cassandra den 2008-07-30 23:35:32


Idag åkte vi hemifrån vid 9 och åkte och hämtade Denise och Niklas. Sen åkte vi till landet, men först åkte vi till maxi för att köpa med oss lite mat. De blev som jag och Christofer åt till middag igår, skinka, melon, potatissallad och baugett. Innan vi åkte till landet så åkte vi förbi BVC för igår glömde vi Ad-vitamin till Josefin så vi åkte förbi och hämade de idag. Jag gick då även förbi MVC för att fråga om mitt snitt som jag tyckte inte läkt ihop helt, för jag har som ett litet hål i snittet. Och då var de en snäll barnmorska som kollade de och det såg jätte bra ut och hållet skulle gå ihop.

Sen åkte vi till landet iallafall och vi var där vid halv 12. Sen tog vi det bara lugnt och umgicks. Vi hade det jätte mysigt och det var hur bra väder som helst, lite molnigt när vi kom, men sen under dagen blev det bättre. Vi bade även! Hur skönt som helst i vattnet. De är sjötomt på landet. Jätte skönt så slipper man gå till någon strand.

Lunchen var hur god som helst. Och underbart sällskap hade vi med. Vi har iallafall haft en underbar dag med mycket skratt. Jag har lite bilder från dagen. Bilderna är på Josefin, mig och Christofer! :) Imorgon ska vi bara ta det lugnt och mysa med varandra här hemma. Vi ska även åka och hämta våran tvättmaskin som vi köpte förra veckan. Det var en present från min mormor, gammelmormor till Joesfin. Jätte snällt av henne.Tack mormor! :) Så våran dag kommer bestå av att ta det lugnt.

Vi hörs mer imorn! Nu är det TV dags med Christofer. Josefin sover så gott, men snart kommer hon säkert att vakna och vilja ha lite mat.



    


Juste imorn blir även Josefin 4 veckor och på söndag blir hon en månad! :)






Kommentarer
Postat av: karro

Gud va söt hon är:)

2008-07-31 @ 10:52:22
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: LARSSONS JÄNTA!

OMG vad söt hon är :)

2008-07-31 @ 19:43:45
URL: http://metrobloggen.se/erikamadeleine
Postat av: johanna

Hon är verklingen underbart söt...

Helt galet...Förstår att hon taget era hjärtan med storm:D



2008-07-31 @ 22:24:29
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback