Fredag

Postat av Cassandra den 2008-06-27 12:15:16


Idag ska vi bara ta det lugnt eftersom jag inte får anstränga mig förmycket. Men förmodligen ska vi bara hämta barnvagnen som har kommit. Jag måste vara medoch hämta den, Christofer får inte hämta den för att det står på mig. Lite larvigt, men men. Sen ska vi bara vara hemma och mysa med varann. En liten mysfredag :)

Nu kommer vi också börja förbereda oss att handa de sista innan lilltjejen kommer.
För om jag blir sämre kommer jag inte gå hela vägen ut (till beräknadfödsel). Så de är en anledning att vi hämtar barnvagnen idag, och det är för att jag mår bra. Man vet aldrig jag kanske blir sämre. De kan gå på några timmar bara. Men men, nu ska jag gå och lägga mig i sängen igen. Ska vänta på att Christofer kommer hem. Han har vart på lite ärenden denna morgon. Vi kanske hörs mer ikväll och kanske blir det en bild på barnvagnen också.



Kommentarer
Postat av: karro

va har ni köpt för vagn? :D

2008-06-27 @ 15:13:02
URL: http://karroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback